DIGITAL SIGNAGE

 

Narrowcasting, oftewel Digital Signage, is het communiceren van  informatie gericht op een bepaalde doelgroep, op een bepaalde locatie en op een bepaald tijdstip. Dit gebeurt via digitale schermen, informatief of interactief, op afstand bedienbaar en met relevante content. Door middel van Digital Signage kan men op veel verschillende soorten beeldschermen dynamische informatie tonen. Een afspeellijst kan bestaan uit interactieve content, afbeeldingen, video's en zelfs live feeds zoals weersvoorspellingen of het nieuws.

Content voor narrowcasting

Digital Signage wordt al veel toegepast in de  retailbranche, QSR restaurants, entertainment, autobranche, de gezondheidszorg en het onderwijs. Elke branche heeft een andere doelgroep waarbij  aangepaste communicatie nodig is.  Wij leveren de monitors, besturingssystemen én de content dat speciaal gericht is op uw doelgroep. 

 

 

Wilt u vrijblijvend meer informatie?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

 

 

 


Deze site maakt gebruik van Google Analytics met bijbehorende cookie(s). Verworven gegevens zijn geanonimiseerd en worden niet gedeeld met derden